8 Şubat 2013 Cuma

Biraz Kendime, Biraz Hayata, Biraz Kedere


 Gülmek için yaratılmış şarkısını pek sever, severek de dinler oldum bu aralar. Mesaj mı? Mesajım yok kimseye!

 Ben sitemim biraz kendime, biraz hayata, biraz kedere... Niye böyle çok severim diye...

 Sevginin gerçekliğini sonuna kadar kabul etmiş biri olarak, yüreğimizde bu güzelliği taşıyan nice insan adına konuşuyorum; gözlerimizde yaş olması çok acı. Böylesi güzel duyguları bastırmak, gösterememek, gizlemek ya da tek taraflı yaşamak... Hayatın gerçekleri ne kadar acı ve kabul etmesi zor oluyor kimi  zaman.

 O zaman hep birlikte rahmetli Ferdi Özbeğen'den bir kez daha dinleyelim... Gülmek için yaratılmışşşş, gözlerde yaşlar niyeeee...




 08.02.13

Ceren YILDIZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de fikrini söyle:

Liste

     Çok yakında yazacağım dedikten sonra kalemi ya elime alamadım ya da iki satır saçmalıklar karaladım bıraktım. Galiba şimdi hazırım. Bir...